Hujjatlar 2025-yil 15-yanvardan 28-martgacha qabul qilinadi

Brand Awards’24 International

Mukofot taqvimi

Arizalar qabul qilinadi

2025 yil 20 yanvardan 28 martgacha, shu jumladan

Hakamlar hay'ati ovozi, brend qiymatini hisoblash

2025 yil 31 martdan 21 aprelgacha

Mukofot natijalarini e'lon qilish

2025 yil 3 may

Nega brendlar mukofotlarda ishtirok etishlari kerak?

Yangi imkoniyatlar

Yangi imkoniyatlar

Brendning biznes yutuqlarini individual mukofot shaklida taqdim etish qobiliyati.

2024 yil uchun yutuqlar

2024 yil uchun yutuqlar

Brendning 2024 yildagi muvaffaqiyatlarini keng iste'molchilar va ekspertlar auditoriyasi oldida qayd etish.

Brendning qiymatini hisoblash

Brendning qiymatini hisoblash

Brend qiymatini hisoblash biznesingizni boshqarish va uning raqobatbardoshligini oshirish uchun kuchli vositadir.

Marketing va biznes

Marketing va biznes

Brend marketingi bo'yicha mutaxassislarning rolini oshirish va ish natijalarini yuqori sifatli tahlil qilish orqali ularning xizmatlarini tan olish, barcha brend biznes jarayonlari uchun marketingning ahamiyatini ommalashtirish.

"Brand Awards'24 International" maqomi

"Brand Awards'24 International" maqomi

“Brand Awards’24 International” maqomini olish va undan O‘zbekistondagi reklama va ommaviy axborot vositalarida foydalanish imkoniyati.

Xalqaro brend

Xalqaro brend

Xalqaro brend reytingiga kiritish.

Ariza topshirish

Brend qiymatini hisoblash

O‘zbekiston Marketing Assotsiatsiyasi “Brand Awards’24 International” mukofotining barcha ishtirokchilariga, ishtirokchi mamlakati va kompaniya hajmidan qat’i nazar, brendning nomoddiy qiymatini tahlil qilish va hisob-kitob qilish uchun noyob imkoniyatni taqdim etadi. Olingan natijalarga ko'ra, Marketing Assotsiatsiyasiga ko'ra yillik xalqaro brend qiymati reytingi tuziladi, u Brand Awards'24 xalqaro mukofotining veb-saytida joylashtiriladi.

Reglament
Brend qiymatini hisoblash

Mukofot ko'rsatmalari

Banklar, moliya institutlari, sug'urta

Banklar, moliya institutlari, sug'urta

banklar, moliya institutlari, lizing kompaniyalari, auditorlik kompaniyalari, kredit tashkilotlari

Oziq-ovqat, ichimliklar

Oziq-ovqat, ichimliklar

oziq-ovqat mahsulotlari, ziravorlar, yarim tayyor mahsulotlar, alkogolsiz ichimliklar: qahva, choy, sut, sharbatlar, energetik ichimliklar, gazlangan va gazsiz suv

HoReCa, chakana, ulgurji va onlayn savdo

HoReCa, chakana, ulgurji va onlayn savdo

mehmonxonalar, mehmon uylari, yotoqxonalar, restoranlar, kafelar, qahvaxonalar, umumiy ovqatlanish shoxobchalari, umumiy ovqatlanish xizmatlari, ulgurji savdo, chakana savdo tarmoqlari, supermarketlar, do‘konlar, elektron tijorat, kreditga tovarlar sotuvchi do‘konlar

Jamiyat, ommaviy axborot vositalari

Jamiyat, ommaviy axborot vositalari

hukumat, jamoat tashkilotlari va ijtimoiy loyihalar, xayriya, televidenie, elektron va bosma ommaviy axborot vositalari, jamoalar, radiostansiyalar

Texnologiya va aloqa

Texnologiya va aloqa

axborot texnologiyalari, IT loyihalari, texnologik yechimlar, mobil ilovalar, uyali aloqa operatorlari, telekommunikatsiyalar, internet xizmatlari

Tibbiyot, farmatsevtika

Tibbiyot, farmatsevtika

tibbiyot markazlari, kosmetologiya klinikalari, tibbiy asbob-uskunalar, profilaktika, diagnostika, davolash va reabilitatsiya xizmatlari, farmatsevtika kompaniyalari va dori vositalari

Transport va logistika

Transport va logistika

logistika kompaniyalari, taksi xizmatlari, yetkazib berish xizmatlari, transport vositalari (avtomobillar va yuk mashinalari, mototsikllar, boshqa transport turlari), tegishli mahsulotlar (shinalar, moylar, yoqilg'i, aksessuarlar)

Fan, ta'lim, konsalting

Fan, ta'lim, konsalting

ilmiy loyihalar, ta'lim muassasalari, maktablar, universitetlar, rivojlanish dasturlari, rivojlanish markazlari, til maktablari, bolalar lagerlari, huquqshunoslar, auditorlar, savdo bo'yicha maslahatchilar, marketologlar, murabbiylar, psixologlar, motivatorlar

Ko'chmas mulk, qurilish va qurilish materiallari

Ko'chmas mulk, qurilish va qurilish materiallari

tijorat va turar-joy ko'chmas mulki, qurilish, rivojlanish, ko'chmas mulk xizmatlari, ko'chmas mulk bilan bog'liq mahsulotlar va xizmatlar, qurilish materiallari

Sport, o'yin-kulgi, fitnes, turizm, sog'liqni saqlash

Sport, o'yin-kulgi, fitnes, turizm, sog'liqni saqlash

festivallar, kontsertlar, kinoteatrlar, teatrlar, yarmarkalar, muzeylar, ko'rgazmalar, sport tadbirlari, bog'lar, savdo markazlari, tadbirlarni boshqarish, tadbirlar uchun jihozlar, sport va fitnes klublari, sport zallari, sport lagerlari, vitaminlar, parhez qo'shimchalari, sport ovqatlanishi, energetik ichimliklar, sport tovarlari va jihozlari, sayyohlik kompaniyalari, dam olish maskanlari, sanatoriylar, aviachiptalar uchun xizmat ko'rsatish markazlari

Uy va ofis, interyer va dekor buyumlari

Uy va ofis, interyer va dekor buyumlari

maishiy texnika, uy va ofis parvarishi: audio va video, maishiy texnika, kompyuterlar, telefonlar, smartfonlar, planshetlar, aqlli uy tizimlari, maishiy kimyo, yuvish vositalari, mebel, interyer va dekor buyumlari (yorug'lik, to'qimachilik, idish-tovoq, choyshablar, pardalar, gullar), tozalash xizmatlari

Moda, go'zallik, bolalar

Moda, go'zallik, bolalar

kiyim-kechak, poyabzal, sumkalar, zargarlik buyumlari, kosmetika va parvarishlash va gigiena vositalari, parfyumeriya, go'zallik salonlari, sartaroshxona xizmatlari, stilist xizmatlari, atelyelar, bolalar ovqatlari, bolalar kosmetikasi va gigiena vositalari, kiyim-kechak, poyabzal, aravachalar, o'yinchoqlar, bolalar bayramlarini tashkil etish

"Tadbirkorning muvozanat g‘ildiragi" mahorat darslari

Bozor yetakchilari uchun 6 ta ekspert mahorat darslari turkumi. 2025-yil 3-may kuni Brand Awards International mukofoti ishtirokchilari uchun o‘tkaziladi. Taklifnomalar asosida kirish. Mahorat darslari biznes egalari uchun eng dolzarb bo‘lgan savollarga ma’ruzachilarning javoblariga bag‘ishlangan va amaliy xarakterga ega. Ishtirokchilar Xaritani to‘ldirib, o‘z bizneslarini uyg‘un rivojlantirish rejasini tuzadilar.

Hamkorlar

Bosh hamkor

Beverage Partner